نشست استاندارد سازی و تعیین سیاست های بازاریابی و فروش

نشست استاندارد سازی و تعیین سیاست های بازاریابی و فروش

در راستای توسعه همه جانبه گروه صنعتی لینکران، روز ۵ مردادماه ۹۹، جلسه استاندارد سازی و تعیین سیاست های بازاریابی و فروش با حضوردکتر علی دهقانی وکیل و مشاوره حقوقی گروه و همچنین مدیران ارشد و کارشناسان فروش برگزار گردید .

طی این جلسه قائم مقام گروه مهندس پدرام علیزاده سیاست های جدید فروش را با هدف تسریع در انجام معاملات مجموعه تشریح نمود و مباحثی از جمله روش های فروش مطابق با استانداردهای جهانی و بروز شرکت های بنام اروپایی مطرح شد و خط مش فروش مجموعه تعریف شد .

در انتهای این جلسه هر کدام از کارشناسان فروش گروه نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان کردند و در پایان مهندس هاشمی مدیر عامل گروه قوانین لازمه را تثبیت نمود و جلسه به پایان رسید .

مطالب مشابه

Modal body text goes here.

footer-logo

لورم ایپسوم به سادگی ساختار چاپ و متن را در بر می گیرد. لورم ایپسوم به مدت 40 سال استاندارد صنعت بوده است.

تماس با ما

ایران ، استان تهران ، میدان آزادی ، خیابان 9